Back To School Haul 2016

Witajcie, dzisiaj przygotowałam dla was haul wszystkich rzeczy które ostatnio kupiłam do szkoły :)






Zeszyty z biedronki (cena 1,39 za szt.)




Od lewej bloczek A5 na kartkówki (cena: 2,50 za szt.) i zeszyt który będzie mi służył jako brudnopis (cena: ok 2 zł)




Moje ulubione długopisy z firmy Milan (cena ok 4,50 w zależności od sklepu)




Zakreślacze z Pepco- nie są pastelowe ( cena ok. 5 zł za 6 kolorów), bloczek z kartkami samoprzylepnymi również z Pepco (cena: 4 zł)




Zeszyt B5 w kratkę (cena:7,15 zł)




Zeszyt A4 "Keep calm..." (cena 4,60), zeszyt "Rainbow" z Kauflandu- złote kropki sama nakleiłam (ceny niestety nie pamiętam)




Kołonotatnik A4 z Biedronki (cena: 4,99) i korektor w myszce (cena ok: 2,50 zł)




Mazaki dwustronne z Biedronki (cena: 7,99 za paczkę), gumka Milan (cena ok: 2 zł)




Cienkopisy Stabilo (cena: 3,10 za szt.), ołówek trójkątny z firmy Staedtler (cena: ok 2 zł), linijkę, ekierki i kątomierz dostałam ale nie wiem z jakiego sklepu.




Na drugiej stronie bloczku z Pepco nakleiłam takie karteczki samoprzylepne- strzałka i serduszko są z biedronki (cena: 2,79 za szt.) natomiast reszta jest "znaleziona"


Niektóre ceny które podałam mogą się różnić w zależności od sklepów.

Studivation

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

Asia pisze...

Super blog i dodawaj więcej postów :D
Czytam Twojego aska od samego początku !

Studivation pisze...

Dziękuję <3

nevergoodbay pisze...

Super ^^