Pierwsze wrażenie

Nie mogę uwierzyć w to że już jutro 1 wrzesień. Wakacje jak zawsze minęły za szybko. Ale tak już jest- coś się kończy, żeby coś się mogło zacząć. Tak jest właśnie w przypadku szkoły. Pewnie z wielu z was czeka pierwszy dzień w nowej szkole i zapewne słyszeliście, że trzeba zrobić pierwsze dobre wrażenie.

➡Moja najważniejsza rada to: BĄDŹCIE SOBĄ!

W moim przypadku musiało się zdarzyć bardzo wiele żebym zrozumiała co to tak naprawdę znaczy. Nadal nie wiem kim jestem i gdzie jest moje miejsce na świecie. Nie planuje obsesyjnie przyszłości tak jak kiedyś bo koniec końców zawsze stanie się inaczej niż planowałam.

Być sobą oznacza czuć się dobrze nie tylko z samym sobą a również z ludźmi którymi się otaczamy. Nie patrzcie na to w ten sposób, że "tylko ci popularni są coś warci" bo to nieprawda. Sama zmarnowałam rok będąc w takiej "toksycznej" przyjaźni choć nie widziałam w tym nic złego bo np: miałam z kim się spotykać po szkole. Żadko kiedy czułam się dobrze w towarzystwie tych ludzi bo kiedy oni coś robili ja czułam się zobowiązana żeby robić to samo. Mówiłam i robiłam to czego ode mnie oczekiwali. Nie dajcie się wkręcić w coś takiego NIGDY. Ciesze się że sama to zrozumiałam ale nie każdego najprawdopodobniej stać na to żeby się przyznać przed samym sobą jak jest naprawdę.

➡Kolejna moja rada to: bądźcie otwarci na innych!

Wiem, że to może łatwo powiedzieć a trudniej zrobić zwłaszcza jak jest się nieśmiałym ale trzeba któregoś dnia się przemóc. Nie można oczekiwać że ludzie   będą do was pierwsi podchodzić a jak będziecie się trzymali cały czas z boku to uznają to jako oznakę, że nie chcecie z nimi w ogóle rozmawiać. Nowa szkoła jest świetną okazją żeby się przełamać i zrobić krok w przód. Czasami zwykłe "cześć" może być początkiem czegoś pięknego i niezwykłego. Nawet jakby coś nie wyszło nie można się obwiniać za to, że chciało się spróbować czegoś nowego. Takie jest życie: dopóki go nie skosztujesz nie dowiesz się jak smakuje.

➡Uśmiechajcie się :)

Uśmiech i pozytywne nastawienie to podstawa. Wystarczy sobie wyobrazić jak zareagowało by się na samego siebie... no właśnie :D Niektóre osoby są małomówne -na przykład ja, ale warto wykrzesać z siebie trochę zainteresowania osobą z którą rozmawiamy. Nie można jednak przekroczyć cienkiej granicy jaką jest dociekliwość i wkroczenie na "sferę prywatną" drugiej osoby. Nie chcecie przecież wyjść na wścibskich już pierwszego dnia. Dlatego na początek polecam "gadkę szmatke" np: o wakacjach, wrażeniach dotyczących szkoły itp.

To chyba takie najważniejsze rzeczy i pamiętajcie: to nie pewność siebie, ilość markowych ciuchów i butów czyni z was fajne osoby tylko to jacy jesteście.

TRAKTUJCIE INNYCH TAK JAK SAMI CHCIELIBYŚCIE BYĆ TRAKTOWANI!





Studivation

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Świetny post 😊😊 Dziekuję za super rady. Powodzenia i pozdrawiam 😊😊